OPIS: sytuacja 1:
Otrzymałeś komunikat o zużyciu kodu.
Zdarza się, że system Google, zadziała z kilkudziesięciosekundowym lub nawet kilkuminutowym opóźnieniem. Nie widząc środków, wpisujemy jeszcze raz kod. Pojawia się komunikat, że kod został zużyty. Środki zostały dodane, ale jeszcze ich nie widzimy i wprowadzenie ponownie kodu, powoduje że otrzymujemy komunikat o zużyciu kodu.
ROZWIĄZANIE:
Poczekaj minutkę lub dwie, w miedzyczasie przeloguj się, lub uruchom ponownie przeglądarkę/aplikację/telefon. Sprawdź środki ponownie. Zapewne już będą :)
OPIS sytuacja 2:
Otrzymałeś komunikat, "Wpisany przez Ciebie kod wykorzystał już ktoś inny" oznacza, że kod został użyty na innym koncie Google niż próbujesz go dodać.
ROZWIĄZANIE:
Jeśli przekazywałeś kod komuś, poproś go aby wpisał ten kod i przesłał Ci screen z komunikatu jaki posiada, lub sam spójrz, co się wyświetla. Jeśli taki sam kod, skontaktuj się ze sprzedawcą, złóż reklamację.
Jeśli będzie miał komunikat, o zużyciu, jak w opisanej wyżej "Sytuacji 1", oznacza że został on przez tą osobę zużyty.
Jeśli nie przekazywałeś kodu nikomu, złóż reklamację u sprzedawcy.