Aktualności :

Karty prezentowe: Allegro, Amazon, CDA Premium, Netfilx !!! 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Promocje
Playstation Plus - Essential - 3 miesiące PSN
Playstation Plus - Essential - 3 miesiące PSN
100,00 zł 99,50 zł
szt.
Allegro 100 zł - Karta podarunkowa
Allegro 100 zł - Karta podarunkowa
100,00 zł 99,70 zł
szt.
Allegro 50 zł - Karta podarunkowa
Allegro 50 zł - Karta podarunkowa
50,00 zł 49,80 zł
szt.
Nintendo karta 70 zł
Nintendo karta 70 zł
70,00 zł 68,95 zł
szt.
Nintendo karta 120 zł
Nintendo karta 120 zł
120,00 zł 118,20 zł
szt.
Nintendo Switch Online 12 miesięcy
Nintendo Switch Online 12 miesięcy
80,00 zł 78,80 zł
szt.
Nintendo Switch Online 3 miesiące
Nintendo Switch Online 3 miesiące
32,00 zł 31,52 zł
szt.
Allegro 200 zł - Karta podarunkowa
Allegro 200 zł - Karta podarunkowa
200,00 zł 199,50 zł
szt.
Nintendo karta 250 zł
Nintendo karta 250 zł
250,00 zł 248,00 zł
szt.
CDA Premium 1 miesiąc + TV Start 35+
CDA Premium 1 miesiąc + TV Start 35+
25,00 zł 24,75 zł
szt.
CDA Premium 3 miesiące + TV Start 35+
CDA Premium 3 miesiące + TV Start 35+
70,00 zł 69,50 zł
szt.
CDA Premium 2 miesiące + TV Start 35+
CDA Premium 2 miesiące + TV Start 35+
50,00 zł 49,50 zł
szt.
Wybór waluty
Wybierz w jakiej walucie chcesz aby przeliczono ceny.
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji (w przypadku zakupu przedmiotów fizycznych)
- Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Formularz zwrotu/reklamacji (w przypadku zakupu produktów cyfrowych)
- dokonując zakupu, otrzymujesz linka do formularza reklamacyjnego. Reklamację można także przesłać elektronicznie na adres email: vertigo-online@wp.pl.

3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy najpierw o przedstawienie pisemnie mailem lub telefonicznie sprawy, pozwala to z reguły szybciej rozwiązać reklamację. Jeśli będzie to niezbędne, poprosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu jeśli będzie wymagana.

4. Wysyłka
Reklamowany produkt fizyczny należy wysłać na adres firmy po wcześniejszym ustaleniu:
Vertigo Dominik Chorąży
Krasińskiego 29/9
40-019 Katowice

Wnioski reklamacyjne rozpatruję priorytetowo, maksymalnie w ciągu 14 dni.

 Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Uwaga! Zgodnie z ustawą, niektóre towary i usługi mogą nie podlegać zwrotowi, stosownie do ich klasyfikacji wedle przepisów (na przykład treści cyfrowe, czy usługi telekomunikacyjne).

Zwracany produkt należy wysłać na adres firmy po wcześniejszym ustaleniu:
Vertigo Dominik Chorąży
Krasińskiego 29/9
40-019 Katowice

W przesyłce należy umieścić, kompletny towar wraz z oświadczeniem, proszę skontaktować sie, by upewnić się czy wymagane jest coś dodatkowo.
Wnioski o zwrot rozpatrywane są najszybciej jak się da, jednakże nie dłużej niż 14 dni od otrzymania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl