Aktualności :

FIFA 20 -> Fifa Points FUT- już w ofercie! ... Karty prezentowe: Allegro, Amazon, CDA, Netfilx !!! 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Promocje
Playstation Plus - 12 miesięcy PSN
Playstation Plus - 12 miesięcy PSN
235,00 zł 179,50 zł
szt.
Allegro 100 zł
Allegro 100 zł
100,00 zł 99,60 zł
szt.
Allegro 25 zł
Allegro 25 zł
25,00 zł 24,90 zł
szt.
Allegro 50 zł
Allegro 50 zł
50,00 zł 49,80 zł
szt.
Netflix 120zł
Netflix 120zł
120,00 zł 119,50 zł
szt.
Netflix 60zł
Netflix 60zł
60,00 zł 59,80 zł
szt.
Nowości
Fifa 20 Xbox One - 12000 Fifa Points
Fifa 20 Xbox One - 12000 Fifa Points
458,00 zł
szt.
Google Play 500zł
Google Play 500zł
520,00 zł
szt.
Google Play 300zł
Google Play 300zł
312,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji (w przypadku zakupu przedmiotów fizycznych)
- Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Formularz zwrotu/reklamacji (w przypadku zakupu produktów cyfrowych)
- dokonując zakupu, otrzymujesz linka do formularza reklamacyjnego. Reklamację można także przesłać elektronicznie na adres email: vertigo-online@wp.pl.

3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy najpierw o przedstawienie pisemnie mailem lub telefonicznie sprawy, pozwala to z reguły szybciej rozwiązać reklamację. Jeśli będzie to niezbędne, poprosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu jeśli będzie wymagana.

4. Wysyłka
Reklamowany produkt fizyczny należy wysłać na adres firmy po wcześniejszym ustaleniu:
Vertigo Dominik Chorąży
Krasińskiego 29/9
40-019 Katowice

Wnioski reklamacyjne rozpatruję priorytetowo, maksymalnie w ciągu 14 dni.

 Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Uwaga! Zgodnie z ustawą, niektóre towary i usługi mogą nie podlegać zwrotowi, stosownie do ich klasyfikacji wedle przepisów (na przykład treści cyfrowe, czy usługi telekomunikacyjne).

Zwracany produkt należy wysłać na adres firmy po wcześniejszym ustaleniu:
Vertigo Dominik Chorąży
Krasińskiego 29/9
40-019 Katowice

W przesyłce należy umieścić, kompletny towar wraz z oświadczeniem, proszę skontaktować sie, by upewnić się czy wymagane jest coś dodatkowo.
Wnioski o zwrot rozpatrywane są najszybciej jak się da, jednakże nie dłużej niż 14 dni od otrzymania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl